ACSYS - Αυτοματισμοί για γκαραζόπορτες   ·   Καλώς ήρθατε!  [ δεν έχετε συνδεθεί ]

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο.

Συνέχεια στο κυρίως περιεχόμενο »

Κωδικός προϊόντος (SKU): 928780

Τιμή μονάδος:
Προ ΦΠΑ: 1.040,00 € Με ΦΠΑ: 1.289,60 €
ή

Σύντομη περιγραφή:

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 6m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ

Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες για αυτό το προϊόν ...

Γράψτε πρώτος/πρώτη μια αξιολόγηση για αυτό το προϊόν ...

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 6m (Kit-Basic)

Εικόνες προϊόντος

Χαρακτηριστικά:

Κωδικός προϊόντος (SKU): 928780
Διαστάσεις: Κορμός μπάρας: 210x410x1085 mm (ΜxΠxΥ)
Ονομαστικό μήκος κονταριού: 6 m
Τύπος μηχανισμού: Ηλεκτρομηχανικός, Μόνιμης λίπανσης με γράσο, Με ελατήριο αντιστάθμισης βάρους κονταριού, Μη-αντιστρέψιμος
Μέγιστη συχνότητα χρήσης: S3-60% στους 20°C
Ανοιγοκλεισίματα ανά ώρα: έως 130 στους 20°C
Ανοιγοκλεισίματα ανά ημέρα: έως 150
Χρόνος ανοίγματος/κλεισίματος: 8.0 sec
Μέγιστη ροπή: 150 Nm
Τάση λειτουργίας μοτέρ: 230 VAC (μονοφασικό) Τάση λειτουργίας μοτέρ: 230 VAC (μονοφασικό)
Απορροφούμενη ισχύς μοτέρ: 380 W
Ένταση ρεύματος τροφοδοσίας: 1.7 A
Στροφές κινητήρα: 1400 rpm
Χωρητικότητα πυκνωτή: 12.5 μF
Θερμική προστασία περιέλιξης μοτέρ: 140 °C
Τρόπος αποσύμπλεξης: Κλειδί allen (πρέπει να ανοιχτεί η πόρτα του μηχανισμού)
Θερμοκρασιακό εύρος λειτουργίας: -20°C έως +55°C
Βαθμός προστασίας από σκόνη και υγρασία: IP-44
Χώρα προέλευσης: Μηχανισμός μπάρας & κοντάρι: Ιταλία
Πινακοδέκτης ελέγχου: Ελλάδα
Κατασκευαστής: GENIUS Κατασκευαστής: GENIUS
Ιστότοπος εταιρείας Genius, Ιστότοπος εταιρείας Autotech
Περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν ...

Αναλυτική περιγραφή:

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN-6 (αριστερής) με κοντάρι μήκους 6 μέτρων και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ.

Η σύνθεση είναι ενδεικτική: μπορείτε να προσθέσετε/αφαιρέσετε τηλεχειριστήρια, μπουτόν, φωτοκύτταρα ασφαλείας κλπ ώστε να την προσαρμόσετε στις ανάγκες σας.

Βασικά χαρακτηριστικά που έχουν οι μπάρες ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN:

  • Ηλεκτρομηχανικές μπάρες με μη αντιστρέψιμο ηλεκτρομειωτήρα και ελατήριο που αντισταθμίζει το βάρος του κονταριού.
  • Συμπαγής και ανθεκτική κατασκευή. Κουτί μηχανισμού από χάλυβα με επεξεργασία ηλεκτροφόρησης (cataphoresis treatment) και βαμμένο με πολυεστερική βαφή.
  • Διαθέτουν κλειδί απασφάλισης για χειροκίνηση σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.
  • Ηλεκτρονικός πίνακας ελέγχου με μεγάλες δυνατότητες προγραμματισμού, ενσωματωμένος στο κουτί του μηχανισμού.
  • Εξαιρετικές επιδόσεις αναφορικά με τη μέγιστη συχνότητα χρήσης ως αποτέλεσμα της χρήσης πολύ καλών κινητήρων και μειωτήρων.
  • Εύκολη και γρήγορη μετατροπή από δεξιά σε αριστερή έκδοση.
  • Πολύ οικονομικές.

Μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin





  1. Κοντάρι
  2. Μηχανικό στοπ
  3. Βάση σχήματος τραμπάλας
  4. Τερματικοί διακόπτες
  5. Ρυθμιζόμενες κάμες ενεργοποίησης τερματικών διακοπτών
  6. Μηχανισμός αποσύμπλεξης για χειροκίνηση
  7. Κινητήρας (μοτέρ)
  8. Σύνδεσμος ελατηρίου αντιστάθμισης
  9. Ελατήριο αντιστάθμισης
  10. Ηλεκτρονικός πίνακας ελέγχου
  11. Άγκιστρο στήριξης ελατηρίου αντιστάθμισης με ρύθμιση προέντασης
  12. Βίδα σύνδεσης γείωσης
  13. Βάση στήριξης
  14. Αγκύρια
  15. Θυρίδα
  16. Κουτί μηχανισμού

Διαστάσεις μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN-6

Διαστάσεις μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN-6 (σε mm)



Φορά ανοίγματος

Οι κωδικοί που υποδεικνύουν το δεξιόστροφο (RH/DX) ή το αριστερόστροφο (LH/SX) άνοιγμα της μπάρας έχουν την έννοια του παρακάτω σχήματος. Στο σχήμα αυτό, βλέπουμε την μπάρα από την μεριά που βρίσκεται η θυρίδα. Γενικά, προτιμάμε η θυρίδα να αντικρίζει προς το εσωτερικό του χώρου.

Αριστερόστροφη (LH) και δεξιόστροφη (DH) λειτουργία μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin

Στην παραγγελία, πρέπει να διευκρινίζεται η επιθυμητή φορά ανοίγματος.

Η μπάρα παραδίδεται με την φορά που έχετε επιλέξει. Η ενότητα αυτή υπάρχει κυρίως για να καταλάβετε ποιά είναι η τυπολογία για την φορά ανοίγματος αλλά και για να δείτε ότι εάν, για οποιονδήποτε λόγο (πχ σε μελλοντική μετεγκατάσταση), χρειαστεί κάποια στιγμή να αλλάξει φορά λειτουργίας, αυτό μπορεί να γίνει εύκολα, γρήγορα και χωρίς να απαιτούνται ειδικά εργαλεία ή πρόσθετα εξαρτήματα.

Αριστερόστροφη (LH) και δεξιόστροφη (RH) λειτουργία μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin

Εργοστασικά, οι μπάρες παραδίδονται με δεξιόστροφη/RH διαμόρφωση (όπως στην εικόνα A). Για να μετατραπούν στην αριστερόστροφη/LH διαμόρφωση (όπως στην εικόνα B) κάνουμε τα εξής:

  1. Αφαιρούμε το άγκιστρο στήριξης του ελατηρίου (1).
  2. Μετακινούμε τον πίνακα ελέγχου (2) προς τα αριστερά, για να δημιουργήσουμε χώρο για το ελατήριο.
  3. Εγκαθιστούμε το άγκιστρο στήριξης του ελατηρίου (1) στην δεξιά πλευρά.
  4. Μετακινούμε τον σύνδεσμο του ελατηρίου (3) από την αριστερή στη δεξιά πλευρά της βάσης σχήματος τραμπάλας.
  5. Ξεβιδώνουμε τις βίδες (1) και περιστρέφουμε την φλάντζα σύνδεσης του κονταριού (2) ωρολογιακά κατά 90°, όπως στο παρακάτω σχήμα.

Μετατροπή φλάντζας σε μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin-6



Στήριξη στο δάπεδο

Όπως και με κάθε άλλη μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας, η μπάρα GENIUS Spin απαιτεί πολύ σταθερή στήριξη στο δάπεδο.

Η στήριξη της μπάρας στο δάπεδο γίνεται με τα εξής βήματα:

  1. Εάν δεν έχουμε ήδη καλό δάπεδο, δημιουργούμε, όπως παρακάτω μία θεμελίωση (ένα τσιμεντένιο μπλόκ) στην οποία θα στηρίξουμε την μπάρα.
    Για την στήριξη έχουμε 2 επιλογές:
    1. Τοποθετούμε τα αγκύρια στην βάση με τρόπο που στο πάνω μέρος να προεξέχει αρκετό μήκος σπειρώματος για το μελλοντικό βίδωμα του κορμού της μπάρας και μετά την θεμελιώνουμε στο υγρό ακόμη τσιμέντο (προσέχοντας να είναι αλφαδιασμένη, ευθυγραμμισμένη και να μην λερωθεί με τσιμέντο στο επάνω μέρος η στο ελεύθερο τμήμα των σπειρωμάτων). Όταν το τσιμέντο πήξει, στερεώνουμε τον κορμό της μπάρας επάνω στην βάση.
    2. Περιμένουμε να πήξει το τσιμέντο και προχωράμε όπως στην επόμενη επιλογή (χρησιμοποιώντας διαστελλόμενο βύσματα).
  2. Εάν έχουμε ικανοποιητικό δάπεδο, τότε χρησιμοποιούμε μεταλλικά διαστελλόμενο βύσματα (τα λεγόμενα και “express” ή “χτυπητά”) για να βιδώσουμε βάση και κορμό στο τσιμέντο. Μπορούμε επίσης να καρφώσουμε και κομματάκια μπετόβεργας (τα λεγόμενα “οχτάρια” λοξά στο δάπεδο και να τα συγκολλήσουμε στην βάση ώστε να κάνουμε ακόμη πιο ισχυρή την στήριξη (κάτι τέτοιο απαιτείται μόνο εάν το δάπεδο δεν έχει αρκετά καλή ποιότητα). Αυτή είναι και η προτιμώμενη μέθοδος.

GENIUS Spin - Στήριξη στο δάπεδο

Εάν χρειαστεί να δημιουργήσουμε θεμελίωση (τσιμεντένιο μπλόκ στήριξης της μπάρας) τότε ανοίγουμε λάκκο (σκάμμα), με διαστάσεις X, Y και Z τουλάχιστον 50cm. Ο λάκκος πρέπει να γεμιστεί με οπλισμένο σκυρόδεμα καλής ποιότητας ενώ πριν πέσει το τσιμέντο πρέπει να έχουν περαστεί και σωληνώσεις για την διέλευση των απαιτούμενων καλωδιώσεων.

Εναλλακτικά, για να μπορούμε να κάνουμε άμεση στήριξη της μπάρας στο δάπεδο, αυτό θα πρέπει να είναι φτιαγμένο από οπλισμένο σκυρόδεμα ικανού πάχους (πάνω από 20 cm) και καλής ποιότητας.

Οι διαστάσεις της βάσης στήριξης είναι όπως στα παρακάτω σχήματα.

GENIUS Spin - Βάση στήριξης

GENIUS Spin - Βάση στήριξης



Αποσύμπλεξη για χειροκίνηση

Για να αποφύγουμε πιθανό ατύχημα ή βλάβη του μηχανισμού, όταν εκτελούμε αποσύμπλεξη ή επανασύμπλεξη φροντίζουμε να έχουμε κατεβάσει στον πίνακα ρεύματος, την ασφάλεια που αντιστοιχεί στον μηχανισμό. </note>

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος μπορούμε να αποσυμπλέξουμε τον μηχανισμό ώστε να ανεβάζουμε/κατεβάζουμε το κοντάρι με το χέρι. Για να γίνει αυτό, ανοίγουμε την θυρίδα του μηχανισμού και χρησιμοποιούμε το ειδικό κλειδί αποσύμπλεξης, όπως στο παρακάτω σχήμα.

GENIUS Spin - Αποσύμπλεξη για χειροκίνηση

Η αποσύμπλεξη γίνεται ως εξής:

  1. Ξεκλειδώνουμε και ανοίγουμε την θυρίδα του μηχανισμού.
  2. Βάζουμε το πολυγωνικό κλειδί αποσύμπλεξης (1) στην αντίστοιχη υποδοχή και το περιστρέφουμε ανθωρολογιακά, για λίγες στροφές, μέχρι η διάταξη αποσύμπλεξης να φτάσει στο αντίστοιχο μηχανικό στοπ.
  3. Κουνάμε ελαφρά το κοντάρι πάνω-κάτω για να αποσυμπλεχθεί πλήρως και να μπορούμε να το μετακινήσουμε ελεύθερα.

Για να μείνει το κοντάρι ανεβασμένο, ξανακλειδώνουμε τον μηχανισμό αποσύμπλεξης (κάνουμε επανασύμπλεξη).

GENIUS Spin - Αποσύμπλεξη για χειροκίνηση

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το μηχανικό στοπ της αποσύμπλεξης, που φαίνεται στη θέση (1) παραπάνω, αποτελείται από ένα γλωσσίδιο υπό την τάση ενός ελατηρίου. Όταν η η διάταξη αποσύμπλεξης φτάσει στο μηχανικό στοπ, σταματάμε να περιστρέφουμε το κλειδί για να μην προκαλέσουμε πρόβλημα στον μηχανισμό.

Η επανασύμπλεξη (η επαναφορά της μπάρας στην ηλεκτροκίνητη κατάσταση λειτουργίας) γίνεται ως εξής:

  1. Ξεκλειδώνουμε και ανοίγουμε την θυρίδα του μηχανισμού.
  2. Βάζουμε το πολυγωνικό κλειδί αποσύμπλεξης στην αντίστοιχη υποδοχή και το περιστρέφουμε ωρολογιακά, για λίγες στροφές, μέχρι να βρει αντίσταση.
  3. Μετακινούμε αργά το κοντάρι προς τα επάνω ή κάτω μέχρι το σημείο που περιστρέφοντας το κλειδί, χωρίς όμως να βάζουμε δύναμη, δεν συναντάμε αντίσταση.
  4. Περιστρέφουμε το κλειδί ωρολογιακά, για λίγο ακόμη, μέχρι η πατούρα του κλειδιού να ακουμπήσει στον μηχανισμό (να μετακινηθεί από την θέση Α στη θέση Β του παρακάτω σχήματος).

GENIUS Spin - Αποσύμπλεξη για χειροκίνηση

ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν η πατούρα του κλειδιού ακουμπήσει στον μηχανισμό, δηλαδή στη θέση (Β), σταματάμε να περιστρέφουμε το κλειδί για να μην προκαλέσουμε πρόβλημα στον μηχανισμό.



Ρύθμιση τερματικών

Η ρύθμιση της διαδρομής του κονταριού περιλαμβάνει την ρύθμιση των μηχανικών στοπ και των τερματικών διακοπτών.

Η μπάρα παραδίδεται με τα μηχανικά στοπ και τους τερματικούς διακόπτες ήδη ρυθμισμένους. Η ενότητα αυτή υπάρχει για να δείτε πόσο εύκολο είναι, εάν χρειαστεί (πχ σε περίπτωση που, εσφαλμένα, ο κορμός της μπάρας δεν εγκατασταθεί κατακόρυφα αλλά με μικρή κλίση), να κάνετε τις αναγκαίες ρυθμίσεις.

Τα μηχανικά στοπ υπάρχουν για να μην είναι δυνατόν το κοντάρι να κινηθεί πέρα από κάποια όρια (πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό όταν η μπάρα είναι σε χειροκίνητη λειτουργία οπότε η θέση των τερματικών διακοπτών δεν πάιζει κανένα ρόλο για το που θα σταματήσει το κοντάρι). Τα σημεία που πραγματικά θέλουμε να σταματάει το κοντάρι τα ρυθμίζουμε με τους τερματικούς διακόπτες. Σε μία καλά ρυθμισμένη μπάρα, όταν το κοντάρι σταματάει επειδή ενεργοποιήθηκε ο τερματικός διακόπτης, ταυτόχρονα η τραμπάλα κοντράρει στο αντίστοιχο μηχανικό στοπ, αλλά όχι με υπερβολική δύναμη.

GENIUS Spin - Μηχανικά στοπ

Αρχικά ρυθμίζουμε τα μηχανικά στοπ (τους κοχλίες 1 & 2 στο παραπάνω σχήμα) για να ορίσουμε τα όρια κίνησης του κονταριού στην εντελώς ανοιχτή και εντελώς κλειστή θέση.

GENIUS Spin - Τερματικοί διακόπτες και κάμες ενεργοποίησής τους

Έπειτα ρυθμίζουμε τις κάμες οι οποίες ενεργοποιούν τους τερματικούς διακόπτες του κονταριού (τα εξαρτήματα με την ένδειξη 1 & 2 στο παραπάνω σχήμα - πρόκειται για έκκεντρα, μαύρα, πλαστικά τμήματα που σφίγγουν στον άξονα της μπάρας). Φροντίζουμε ώστε οι τερματικοί διακόπτες να ενεργοποιούνται ελάχιστα πριν η βάση σχήματος τραμπάλας ακουμπήσει πάνω στα μηχανικά στοπ της προηγούμενης παραγράφου.



Ρύθμιση ελατηρίου αντιστάθμισης

Η μπάρα δεν αντισταθμίζει (“κοντράρει”) άμεσα όλο το βάρος του κονταριού. Αντιθέτως, το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης δύναμης το βάζει ένα δυνατό ελατήριο (το ελατήριο αντιστάθμισης). Με τον τρόπο αυτό και δεν απαιτείται ένα πολύ μεγαλύτερο και ισχυρότερο συγκρότημα μοτέρ και μειωτήρα και είναι εύκολη η χειροκίνητη λειτουργία της μπάρας σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.

Ανάλογα με το μήκος (ουσιαστικά δηλαδή το βάρος) του κονταριού, πρέπει να εγκατασταθεί το κατάλληλο ελατήριο αλλά και να τεντωθεί τόσο όσο χρειάζεται ώστε η μπάρα να έχει σωστό ζύγισμα.

Η μπάρα παραδίδεται με το κατάλληλο ελατήριο αντιστάθμισης του βάρους του κονταριού ήδη ρυθμισμένο. Εάν δεν αλλάξετε σημαντικά το βάρος του κονταριού (πχ μειώνοντας το μήκος του), δεν θα χρειαστεί καμία αλλαγή στην ρύθμιση του ελατηρίου.

GENIUS Spin - Ελατήριο αντιστάθμισης βάρους κονταριού

Η μπάρα διαθέτει ένα ελικοειδές ελατήριο (1) για την αντιστάθμιση του βάρους του κονταριού. Αυτό πιάνει από την μία μεριά στη βάση σχήματος τραμπάλας, μέσω ενός συνδέσμου (2) και από την άλλη στον κορμό της μπάρας μέσω του άγκιστρου συγκράτησης (3).

Ανάλογα με το μήκος του χρησιμοποιούμενου κονταριού και το εάν έχουν τοποθετηθεί σε αυτό πρόσθετα εξαρτήματα (πχ κιτ αρθρωτού κονταριού, ποδιά, κινητό πόδι στήριξης κλπ) πρέπει να επιλέξουμε και το κατάλληλο ελατήριο. Επιπλέον, πρέπει να το ρυθμίσουμε ώστε να πετύχουμε την καλύτερη ισορροπία του κονταριού.

Η διαδικασία ρύθμισης είναι η εξής:

  1. Αποσυμπλέκουμε το μηχανισμό.
  2. Φέρνουμε το κοντάρι στις 45°.
  3. Χαλαρώνουμε τα δύο παξιμάδια (4) του άγκιστρου συγκράτησης του ελατηρίου (3).
  4. Περιστρέφουμε το επάνω παξιμάδι μέχρι το κοντάρι να ισορροπεί στις 45° (οπότε η τραμπάλα, στο εσωτερικό της μπάρας, θα είναι οριζόντια). Ισορροπία του κονταριού σε αυτή την θέση έχουμε όταν το κοντάρι δεν έχει την τάση να κινηθεί ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω.
  5. Σφίγγουμε το κάτω παξιμάδι με το επάνω (κόντρα-παξιμάδι) για να εξασφαλίσουμε τη ρύθμιση του ελατηρίου.
  6. Επανασυμπλέκουμε το μηχανισμό.


Εγχειρίδια - Φυλλάδια

ΈγγραφοΜέγεθοςΗμερομηνίαΠαρατηρήσεις
Φυλλάδιο για μπάρες ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin 2.8 MB 13-11-2008 Στα Αγγλικά
Οδηγίες εγκατάστασης για μπάρες ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin 571.6 KB 05-08-2008 Σε διάφορες γλώσσες - περιλαμβάνονται και τα Αγγλικά
Οδηγίες χρήσης για μπάρες ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin 144.8 KB 05-08-2008 Σε διάφορες γλώσσες - περιλαμβάνονται και τα Αγγλικά
Κατάλογος ανταλλακτικών για μπάρες ελέγχου κυκλοφορίας GENIUS Spin 404.5 KB 05-08-2008 Στα Ιταλικά

Είδη που περιέχονται στην σύνθεση:

Πινακοδέκτης ελέγχου Autotech S-5070T (με κουτί) για συρόμενη γκαραζόπορτα ή μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας

Πινακοδέκτης ελέγχου Autotech S-5070T (με κουτί) για συρόμενη γκαραζόπορτα ή μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας

Προ ΦΠΑ: 47,00 € Με ΦΠΑ: 58,28 €
Πινακοδέκτης ελέγχου (με κουτί) για μοτέρ συρόμενης γκαραζόπορτας ή μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας 230 VAC. Υποστηρίζει σύνδεση τερματικών διακοπτών, φωτοκυττάρων ασφαλείας, και μπουτόν μίας εντολής. Υποστηρίζει ρύθμιση δύναμης, αυτόματο κλείσιμο, αργό σταμάτημα, αργό ξεκίνημα κλπ.
[ GENIUS 58P1805 ] Κοντάρι μήκους 6m ορθογωνικής διατομής, από αλουμίνιο για μπάρα Genius SPIN 6

[ GENIUS 58P1805 ] Κοντάρι μήκους 6m ορθογωνικής διατομής, από αλουμίνιο για μπάρα Genius SPIN 6

Προ ΦΠΑ: 178,00 € Με ΦΠΑ: 220,72 €
Κοντάρι μήκους 6m ορθογωνικής διατομής, από αλουμίνιο για μπάρα Genius SPIN 6
   

Ανταλλακτικά

Ελατήριο αντιστάθμισης βάρους 58F1818 για μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6

Ελατήριο αντιστάθμισης βάρους 58F1818 για μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6

Προ ΦΠΑ: 30,00 € Με ΦΠΑ: 37,20 €
Ελατήριο αντιστάθμισης βάρους κονταριού 58F1818 για μπάρα ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (πάχος σύρματος 7.0 mm / Πράσινο σημάδι)
     

Κατηγορίες στις οποίες ανήκει το προϊόν:


Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν τα παρακάτω προϊόντα:

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 4 (δεξιάς) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 4 (δεξιάς) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Προ ΦΠΑ: 830,00 € Με ΦΠΑ: 1.029,20 €
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 4 (δεξιάς) με κοντάρι 5m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 4 (αριστερής) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 4 (αριστερής) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Προ ΦΠΑ: 835,00 € Με ΦΠΑ: 1.035,40 €
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 4 (αριστερής) με κοντάρι 5m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Προ ΦΠΑ: 1.015,00 € Με ΦΠΑ: 1.258,60 €
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 5m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 5m (Kit-Basic)

Προ ΦΠΑ: 1.020,00 € Με ΦΠΑ: 1.264,80 €
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 5m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 6m (Kit-Basic)

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 6m (Kit-Basic)

Προ ΦΠΑ: 1.035,00 € Με ΦΠΑ: 1.283,40 €
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 6m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 7m (Kit-Basic)

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 7m (Kit-Basic)

Προ ΦΠΑ: 1.090,00 € Με ΦΠΑ: 1.351,60 €
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (δεξιάς) με κοντάρι 7m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 7m (Kit-Basic)

Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 7m (Kit-Basic)

Προ ΦΠΑ: 1.095,00 € Με ΦΠΑ: 1.357,80 €
Σετ μπάρας ελέγχου κυκλοφορίας Genius SPIN 6 (αριστερής) με κοντάρι 7m και πινακοδέκτη Autotech S5070Τ
 

Κάθε ετικέτα μπορεί να αποτελείται από περισσότερες από μία λέξεις και πρέπει να περιβάλεται από μονά εισαγωγικά (') στην αρχή και το τέλος της. Για να εισάγετε περισσότερες από μία ετικέτες ταυτόχρονα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διαχωριστικά κενά μεταξύ τους.

- Οι ετικέτες σας πρέπει να είναι σύντομες αλλά αρκετά συγκεκριμένες.
- Οι νέες ετικέτες πρέπει να εγκριθούν από τον διαχειριστή του καταστήματος.


Γράψτε την δική σας αξιολόγηση για το προϊόν

Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να μπορείτε να αξιολογήσετε το προϊόν.
Παρακαλούμε, συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

  Στοιχεία επικοινωνίας ACSYS:   / Επωνυμία: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ /   / ΑΦΜ: 998118938 /   / ΔΟΥ: Ελευσίνας /   / Ταχυδρομική διεύθυνση: Οδός Ξηροπήγαδου, 19600 Μάνδρα, Αττική, Ελλάδα /   / τηλ: 2105551622 /   / fax: 2105551623 /   / Ωράριο λειτουργίας: από Δευτέρα έως Παρασκευή (εργάσιμες ημέρες - εκτός διακοπών και αργιών) - από 9 το πρωί έως 7 το απόγευμα (09:00-19:00) /   / Γεωγραφικό πλάτος (latitude): 38.061921 N - Γεωγραφικό μήκος (longitude): 23.505152 E /