ACSYS - Αυτοματισμοί για γκαραζόπορτες   ·   Καλώς ήρθατε!  [ δεν έχετε συνδεθεί ]

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο.

Συνέχεια στο κυρίως περιεχόμενο »

Η εταιρεία μας

Γεια σας.

Η εμπορική ονομασία της εταιρείας μας είναι ACSYS και τα κύρια αντικείμενά της είναι η εισαγωγή και εμπορία προϊόντων για τον αυτοματισμό γκαραζοπορτών & η εισαγωγή και εμπορία προϊόντων για την ρύθμιση και την ασφάλεια της κυκλοφορίας και προϊόντων για τον έλεγχο και την διευκόλυνση της στάθμευσης.

Στα αντικείμενα αυτά, είμαστε από τους σημαντικούς προμηθευτές της αγοράς σε επίπεδο τόσο χονδρικής, όσο και λιανικής πώλησης. Μεγάλο μέρος από τις πωλήσεις λιανικής γίνεται μέσω μεταπωλητών και πάντα είμαστε σε αναζήτηση αξιόλογων συνεργατών.

Προσπαθούμε συνέχεια να βελτιωνόμαστε στους παρακάτω τομείς:

  • να λειτουργούμε αποδοτικά ως εταιρεία και να έχουμε καλή οργάνωση, τόσο σε επίπεδο διαδικασιών όσο και σε οικονομικό επίπεδο
  • να διατηρούμε ένα υγιές δίκτυο από προμηθευτές, μεταπωλητές, εγκαταστάτες και άλλους συνεργάτες
  • να έχουμε στον κατάλογό μας προϊόντα που έχουν και καλή ποιότητα και καλή τιμή
  • να διαχειριζόμαστε σωστά την ροή των προϊόντων (παραγγελία, αποθήκευση, διακίνηση, παράδοση) βελτιστοποιώντας τα αποθέματά μας και ελαχιστοποιώντας τους σχετικούς χρόνους και κόστη
  • να προβάλουμε και να υποστηρίζουμε ικανοποιητικά τα προϊόντα μας

Επενδύουμε χρόνο και ενέργεια στην δουλεία μας και πιστεύουμε ότι το αποτέλεσμα δικαιώνει τους κόπους μας. Αυτό μας δίνει το κίνητρο να προχωράμε και να κάνουμε μικρά βήματα προς περισσότερα και μεγαλύτερα πράγματα.

ACSYS - Και καλύτερα, και φθηνότερα !


Επικοινωνία

Τα στοιχεία επικοινωνίας της ACSYS είναι τα παρακάτω. Σημειώστε ότι η παρακάτω διεύθυνση αφορά τις κεντρικές εγκαταστάσεις/αποθήκες μας και όχι την έδρα μας - αυτή είναι και η διεύθυνση που πρέπει να χρησιμοποιεί όποιος θέλει να μας επισκεφθεί.

  • Επωνυμία: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
  • ΑΦΜ: 998118938
    • Κεντρικές εγκαταστάσεις
      • Ταχυδρομική διεύθυνση:
        Οδός Ξηροπήγαδου,
        19600 Μάνδρα,
        Αττική, Ελλάδα
      • τηλ: 2105551622
      • fax: 2105551623
      • κιν: 6942472146
      • Ωράριο λειτουργίας:
        Δευτέρα έως Παρασκευή (εργάσιμες ημέρες - εκτός διακοπών και αργιών),
        από 9 το πρωί έως 5 το απόγευμα (09:00-17:00)
      • Γεωγραφικές συντεταγμένες:
        Γεωγραφικό πλάτος (latitude): 38.061921 N
        Γεωγραφικό μήκος (longitude): 23.505152 E
        Εάν έχετε συσκευή πλοήγησης GPS, οι παραπάνω συντεταγμένες θα σας οδηγήσουν στην είσοδο των εγκαταστάσεων της εταιρείας μας.

Η θέση των εγκαταστάσεών μας είναι πολύ κοντά στον Κόμβο 1 - ΜΑΝΔΡΑ της Αττικής Οδού, διευκολύνοντας την πρόσβαση από και προς την Αθήνα και το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής.

Επίσης, διαθέτουμε ασφαλή και μεγάλο χώρο για εύκολο παρκάρισμα.

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα να έχουμε επισκέπτες αλλά είναι καλή ιδέα, πριν από τυχόν επίσκεψη στον χώρο μας, να μας καλέσετε στο τηλέφωνο ώστε να είναι σίγουρο ότι όταν μας επισκεφτείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει θα είναι διαθέσιμο, όπως και ο συνεργάτης που θα σας βοηθήσει με αυτό.

Χάρτες

Η τοποθεσία μας:

Google Maps: Τοποθεσία ACSYS

Οι παρακάτω εικόνες από το Google Streetview δείχνουν τι βλέπει κανείς οδηγώντας προς την είσοδό μας.

Κάθε εικόνα είναι ταυτόχρονα και σύνδεσμος προς την σελίδα με την αντίστοιχη λήψη του Google Streetview.

Τοποθεσία ACSYS

Τοποθεσία ACSYS

Η είσοδός μας είναι αυτή η μπλε συρόμενη αυλόπορτα στην δεξιά πλευρά του δρόμου:

Τοποθεσία ACSYS

Το κουδούνι μας είναι στην αριστερή πλευρά της εισόδου. Όταν σας ανοίξουμε, πρέπει να οδηγήσετε το αυτοκίνητό σας στο χώρο στάθμευσης πελατών, στην αριστερή πλευρά, στο βάθος του οικοπέδου.

Σας θυμίζουμε και πάλι ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας πρέπει να έχετε συνεννοηθεί πρώτα μαζί μας.


Φορολογικά στοιχεία

  • Επωνυμία: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
  • ΑΦΜ: 998118938
  • ΔΟΥ: ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ (Κωδικός ΔΟΥ: 1303)
  • Δραστηριότητα: Εμπορικός αντιπρόσωπος
  • Έδρα:
    • Ταχυδρομική διεύθυνση:
      Οδός Παπαθανασίου 5,
      19600 Μάνδρα,
      Αττική, Ελλάδα
  • Υποκατάστημα: (πρόκειται για τις κεντρικές εγκαταστάσεις/αποθήκες μας)
    • Ταχυδρομική διεύθυνση:
      Οδός Ξηροπήγαδου,
      19600 Μάνδρα,
      Αττική, Ελλάδα

Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την εγκυρότητα του ΑΦΜ μας στην διεύθυνση
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do
χρησιμοποιώντας τα παρακάτω στοιχεία (μόνο τα 2 πρώτα πεδία απαιτείται να συμπληρωθούν).

  • Member State: EL-Greece
  • VAT Number: 998118938

Εταιρικοί τραπεζικοί λογαριασμοί

Εάν κάνετε τραπεζική κατάθεση, πρέπει να συμπληρώσετε οπωσδήποτε στο πεδίο ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ την επωνυμία της επιχείρησής σας, την επωνυμία του οργανισμού σας ή το ονοματεπώνυμο σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να σημειώσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Χωρίς αυτά τα στοιχεία δεν μπορούμε να συσχετίσουμε την παραγγελία σας με την αντίστοιχη πληρωμή.

Επίσης, είναι καλή ιδέα το να μας στείλετε αντίγραφο του αποδεικτικού κατάθεσης, με fax ή e-mail.
    • Αριθμός λογαριασμού: 2770 0200 2006 880
    • Δικαιούχος λογαριασμού: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
    • IBAN: GR64 0140 2770 2770 0200 2006 880
    • BIC: CRBAGRAA
    • Αριθμός λογαριασμού: 653/440126-31
    • Δικαιούχος λογαριασμού: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
    • IBAN: GR54 0110 6530 0000 6534 4012 631
    • BIC: ETHNGRAA
    • Αριθμός λογαριασμού: 5170 046585 136
    • Δικαιούχος λογαριασμού: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
    • IBAN: GR88 0172 1700 0051 7004 6585 136
    • BIC: PIRBGRAA
    • Αριθμός λογαριασμού: 0026.0056.01.0201.129.209
    • Δικαιούχος λογαριασμού: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ
    • IBAN: GR30 0260 0560 0000 1020 1129 209
    • BIC: EFGBGRAA
Οι λογαριασμοί μας σε μορφή IBAN χρησιμεύουν για διατραπεζικές συναλλαγές. Σημειώστε πάντως ότι στις διατραπεζικές συναλλαγές οι τράπεζες χρεώνουν ένα επιπλέον ποσό το οποίο βαρύνει τον καταθέτη.
  • Ο κωδικός IBAN (International Bank Account Number) στους Ελληνικούς τραπεζικούς λογαριασμούς, έχει μήκος 27 αλφαριθμητικών χαρακτήρων. Μπορείτε να ελέγξετε εάν ένας κωδικός IBAN έχει την σωστή γραμμογράφηση στο http://www.tbg5-finance.org/?ibancheck.shtml (χωρίς όμως να πληροφορηθείτε εάν είναι έγκυρος ή σε ποιόν ανήκει).
  • Ο κωδικός BIC (Bank Identifier Code - γνωστός και σαν κωδικός ISO 9362, SWIFT-BIC, SWIFT ID ή SWIFT) των Ελληνικών τραπεζών, έχει μήκος 8 αλφαριθμητικών χαρακτήρων. Μπορείτε να ελέγξετε την αντιστοιχία τραπεζών και κωδικών BIC στο http://www.swift.com/bsl/

Τρόποι παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε:

  • Τηλεφωνικά στο 210.555.1622
    Ωράριο λειτουργίας: από Δευτέρα έως Παρασκευή (εργάσιμες ημέρες - εκτός διακοπών και αργιών) - από 9 το πρωί έως 5 το απόγευμα (09:00-17:00).
  • Μέσω κάποιου από τα ηλεκτρονικά καταστήματα της ACSYS.

Τρόποι πληρωμής

  • Δεχόμαστε πληρωμές:
    1. Σε μετρητά.
    2. Με τραπεζική κατάθεση σε κάποιον από τους εταιρικούς λογαριασμούς μας.
    3. Με τραπεζική επιταγή (μόνο κατόπιν συνεννοήσεως).
    4. Μέσω πιστωτικών καρτών Visa και MasterCard.
    5. Μέσω πιστωτικών καρτών PayPal.

Επίσης, μπορούμε να εκδώσουμε και τιμολόγια και αποδείξεις λιανικής πώλησης.


Τρόποι αποστολής

Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες παράδοσης/παραλαβής των προϊόντων:


Παραλαβή από την έδρα μας.

Πρόκειται για μία από τις μεθόδους που προτιμάμε, για μία σειρά από λόγους. Δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να δει το προϊόν πριν το παραλάβει, να το επιθεωρήσει για πιθανές ατέλειες, να λάβει απαντήσεις σε πιθανές ερωτήσεις σχετικές με την εγκατάσταση και τον τρόπο λειτουργίας του, να προσθέσει στην παραγγελία παρελκόμενα που πιθανόν διαπιστώσει ότι χρειάζεται κλπ.


Παράδοση στον πελάτη με δικά μας μεταφορικά μέσα

Πρόκειται για την τυπική περίπτωση όταν συνδυάζεται και με εγκατάσταση του προϊόντος από δικό μας συνεργείο (παραδίδουμε και εγκαθιστούμε το προϊόν). Σε διαφορετική περίπτωση, αυτός ο τρόπος παράδοσης είναι στη διακριτική μας ευχέρεια. Μπορούμε να παραδώσουμε αρκετά από τα προϊόντα με δικά μας μεταφορικά μέσα, εάν τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Να κρίνουμε ότι έχουμε τη δυνατότητα για δική μας παράδοση.
    Πιθανόν το βάρος και/ή ο όγκος των προϊόντων να είναι εκτός των δικών μας δυνατοτήτων μεταφοράς ή να έχουμε ήδη μεγάλο φόρτο παραδόσεων κλπ. Εάν έχουμε την δυνατότητα για παράδοση από εμάς, τότε υπάρχουν οι δύο παρακάτω περιπτώσεις:
    1. Παράδοση με χρέωση.
      Εάν κρίνουμε ότι ο τόπος παράδοσης να είναι δύσκολα προσβάσιμος σε εμάς και/ή ότι η αξία της παραγγελίας να είναι πολύ χαμηλή και/ή συντρέχουν άλλοι λόγοι για τους οποίος θα πρέπει να χρεώσουμε κάποιο λογικό αντίτιμο για την μεταφορά.
    2. Δωρεάν παράδοση.
      Εάν κρίνουμε ότι έχουμε την ευχέρεια για αυτό.
  2. Εάν κρίνουμε ότι έχουμε την σχετική δυνατότητα παράδοσης (δωρεάν ή με χρέωση), πρέπει και ο πελάτης να αποδεχτεί το χρονοδιάγραμμα παράδοσης, τυχόν πρόσθετη χρέωση για την μεταφορά και τυχόν άλλους όρους (όπως εξόφληση με την παράδοση, διάθεση εξοπλισμού και προσωπικού για την εκφόρτωση εκ' μέρους του πελάτη κλπ). Κάποιες από τις προϋποθέσεις όπως η παρουσία εκπροσώπου του πελάτη για την παραλαβή και η διάθεση νόμιμου χώρου στάθμευσης για την εκφόρτωση θεωρούνται αυτονόητες σε κάθε περίπτωση. Επίσης, η μεταφορά από εμάς, δεν συνεπάγεται απαραίτητα εκ' μέρους μας την υποχρέωση εγκατάστασης ή επίδειξης καλής λειτουργίας ή την επιτόπια παροχή τεχνικής υποστήριξης και επίλυση αποριών.

Μέσω μεταφορικής εταιρείας

Οι συνηθέστερες περιπτώσεις είναι:

  1. Παραλαβή από μεταφορική εταιρεία από την έδρα μας & Παράδοση από μεταφορική εταιρεία στο χώρο του πελάτη.
    Πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
    1. Ο πελάτης αποδέχεται ότι τα προϊόντα δεν ταξιδεύουν με δική μας ευθύνη.
      Η δική μας ευθύνη περιορίζεται στην παράδοσή τους, σε άψογη κατάσταση, στον εκπρόσωπο της μεταφορικής εταιρείας (μεταφορέα) μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα που απαιτούνται.
    2. Ο πελάτης αναλαμβάνει εξ' ολοκλήρου την συναλλαγή (συνεννόηση, πληρωμή) με την μεταφορική εταιρεία.
      Δεν αναλαμβάνουμε να επιλέξουμε ή να αναζητήσουμε μεταφορική εταιρεία, να διαπραγματευτούμε μαζί της, να ενσωματώσουμε την αμοιβή της στο τιμολόγιό μας κλπ. Προφανώς όμως, αναλαμβάνουμε την επικοινωνία με την μεταφορική εταιρεία που έχει επιλέξει ο πελάτης για να παρέχουμε όλα τα στοιχεία που χρειάζεται (όπως διαστάσεις και βάρη συσκευασιών, χρόνος και τόπος παραλαβής κλπ)
  2. Παράδοση στην μεταφορική εταιρεία με δικά μας μεταφορικά μέσα & Παράδοση από μεταφορική εταιρεία στο χώρο του πελάτη
    Πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
    1. Ο πελάτης αποδέχεται ότι τα προϊόντα, κατά το δεύτερο στάδιο (μεταφορική εταιρεία), δεν ταξιδεύουν με δική μας ευθύνη.
      Η δική μας ευθύνη περιορίζεται στην παράδοσή τους, σε άψογη κατάσταση, στον εκπρόσωπο της μεταφορικής εταιρείας μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα που απαιτούνται.
    2. Ο πελάτης αναλαμβάνει εξ' ολοκλήρου την συναλλαγή (συνεννόηση, πληρωμή) με την μεταφορική εταιρεία.
      Δεν αναλαμβάνουμε να επιλέξουμε ή να αναζητήσουμε μεταφορική εταιρεία, να διαπραγματευτούμε μαζί της, να ενσωματώσουμε την αμοιβή της στο τιμολόγιό μας κλπ. Προφανώς όμως, αναλαμβάνουμε την επικοινωνία με την μεταφορική εταιρεία που έχει επιλέξει ο πελάτης για να παρέχουμε όλα τα στοιχεία που χρειάζεται (όπως διαστάσεις και βάρη συσκευασιών, χρόνος παράδοσης κλπ)
    3. Ο πελάτης επιλέγει μεταφορική εταιρεία, με έδρα σε τόπο που είναι προσβάσιμος σε εμάς, σε λογικά πλαίσια.
    4. Ο πελάτης αποδέχεται το χρονοδιάγραμμά μας για παράδοση στην μεταφορική εταιρεία της επιλογής του ή τυχόν επιπλέον χρέωση εκ' μέρους μας για παράδοση εκτός χρονοδιαγράμματος.
      Επειδή οι περισσότερες μεταφορικές εταιρείες βρίσκονται σε σημεία με σχετικά δύσκολη πρόσβαση (συνήθως υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα όλη την εργάσιμη διάρκεια της ημέρας), αναγκαζόμαστε να προγραμματίζουμε τα ελάχιστα δυνατά δρομολόγια προς αυτές και να ομαδοποιούμε, όσο αυτό είναι λογικό, τις σχετικές παραδόσεις. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να κάνουμε κάποιο δρομολόγιο εκτός προγράμματος, για δική του αποκλειστικά εξυπηρέτηση, θα πρέπει να χρεώσουμε κάποιο λογικό αντίτιμο για την παράδοση στην μεταφορική.

Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier)

Γενικά, αυτός ο τρόπος πρέπει να αποφεύγεται εάν τα προϊόντα έχουν μεγάλες διαστάσεις και/ή βάρος.

  • Ένα λογικό μέγιστο βάρος είναι συνήθως κάτω από 10 κιλά.
  • Οι εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) γενικά ακολουθούν σχετική οδηγία της International Air Transportation Association (IATA) για υπολογισμό ενός ογκομετρικού βάρους (volumetric weight / dimensional weight) με βάση τις διαστάσεις της συσκευασίας. Για την χρέωση από τις εταιρείες ταχυμεταφορών (courier) χρησιμοποιείται το χρεώσιμο βάρος (chargeable weight) το οποίο ισούται με το μεγαλύτερο από τα δύο παραπάνω βάρη (δηλαδή το ογκομετρικό και το πραγματικό). Κατά συνέπεια, ακόμη και ένα πολύ ελαφρύ προϊόν, έχει ακριβό κόστος ταχυμεταφοράς εάν, συσκευασμένο, έχει μεγάλες διαστάσεις. Ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει το ονομαστικό βάρος της συσκευασίας σε κιλά (Kg) είναι ο ακόλουθος: Σχηματίζουμε το ελάχιστο ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο που περικλείει την συσκευασία, πολλαπλασιάζουμε τις διαστάσεις του, σε εκατοστά (cm), και διαιρούμε το αποτέλεσμα δια του 6000. Εάν το αποτέλεσμα της πράξης δεν είναι ακέραιος αριθμός, το στρογγυλοποιούμε στον αμέσως μεγαλύτερο ακέραιο αριθμό.
    • L = μήκος (cm)
    • W = πλάτος (cm)
    • H = ύψος (cm)
    • Ογκομετρικό βάρος (Kg) = ( L * W * H ) / 6000

Όγκος συσκευασίας

  • Τα παραπάνω είναι εντελώς ενδεικτικά. Οι χρεώσεις από εταιρεία ταχυμεταφορών σε εταιρεία ταχυμεταφορών ενδέχεται να διαφέρουν σημαντικά. Ο μόνος τρόπος να πληροφορηθείτε αξιόπιστα το κόστος μεταφοράς είναι να ρωτήσετε την ίδια την εταιρεία ταχυμεταφορών.

Οι πιθανές περιπτώσεις είναι:

  1. Παραλαβή από εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) από την έδρα μας & Παράδοση από εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) στο χώρο του πελάτη.
    Πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
    1. Ο πελάτης αποδέχεται ότι τα προϊόντα δεν ταξιδεύουν με δική μας ευθύνη.
      Η δική μας ευθύνη περιορίζεται στην παράδοσή τους, σε άψογη κατάσταση, στον εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα που απαιτούνται.
    2. Ο πελάτης αναλαμβάνει εξ' ολοκλήρου την συναλλαγή (συνεννόηση, πληρωμή) με την εταιρεία ταχυμεταφορών.
      Δεν αναλαμβάνουμε να επιλέξουμε ή να αναζητήσουμε εταιρεία ταχυμεταφορών, να διαπραγματευτούμε μαζί της, να ενσωματώσουμε την αμοιβή της στο τιμολόγιό μας κλπ. Προφανώς όμως, αναλαμβάνουμε την επικοινωνία με την εταιρεία ταχυμεταφορών που έχει επιλέξει ο πελάτης για να παρέχουμε όλα τα στοιχεία που χρειάζεται (όπως διαστάσεις και βάρη συσκευασιών, χρόνος και τόπος παραλαβής κλπ)
  2. Παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) με δικά μας μεταφορικά μέσα & Παράδοση από εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) στο χώρο του πελάτη
    Πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
    1. Ο πελάτης αποδέχεται ότι τα προϊόντα, κατά το δεύτερο στάδιο (εταιρεία ταχυμεταφορών), δεν ταξιδεύουν με δική μας ευθύνη.
      Η δική μας ευθύνη περιορίζεται στην παράδοσή τους, σε άψογη κατάσταση, στον εκπρόσωπο της εταιρείας ταχυμεταφορών μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα που απαιτούνται.
    2. Ο πελάτης αναλαμβάνει εξ' ολοκλήρου την συναλλαγή (συνεννόηση, πληρωμή) με την εταιρεία ταχυμεταφορών.
      Δεν αναλαμβάνουμε να επιλέξουμε ή να αναζητήσουμε εταιρεία ταχυμεταφορών, να διαπραγματευτούμε μαζί της, να ενσωματώσουμε την αμοιβή της στο τιμολόγιό μας κλπ. Προφανώς όμως, αναλαμβάνουμε την επικοινωνία με την εταιρεία ταχυμεταφορών που έχει επιλέξει ο πελάτης για να παρέχουμε όλα τα στοιχεία που χρειάζεται (όπως διαστάσεις και βάρη συσκευασιών, χρόνος παράδοσης κλπ)
    3. Ο πελάτης επιλέγει εταιρεία ταχυμεταφορών, με έδρα σε τόπο που είναι εύκολα προσβάσιμος σε εμάς.

Εγγυήσεις

Προϋποθέσεις για να ισχύει οποιαδήποτε εγγύηση για οποιοδήποτε προϊόν είναι:

  • Η παρουσίαση του αποδεικτικού αγοράς.
  • Η εγκατάσταση και χρήση του να συμμορφώνεται με τις οδηγίες του κατασκευαστή, την ισχύουσα νομοθεσία και την κοινή πρακτική για προϊόντα της κατηγορίας του.
  • Η βλάβη ή δυσλειτουργία να μην οφείλεται σε απρόβλεπτους εξωγενείς παράγοντες (πχ κακή τροφοδοσία ρεύματος, βανδαλισμό, ακραία φυσικά φαινόμενα όπως πυρκαγιές, κεραυνούς, πλημμύρες, ατυχήματα κλπ). Στην περίπτωση προϊόντων που συνεργάζονται με άλλες κατασκευές, εάν η βλάβη προκληθεί στο προϊόν από τις τελευταίες, τότε αυτές θεωρούνται επίσης απρόβλεπτοι εξωγενείς παράγοντες πρόκλησης βλάβης. Η έννοια του “απρόβλεπτου” αφορά οποιονδήποτε παράγοντα που δεν προβλέπεται από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή αναφορικά με τις αποδεκτές συνθήκες χρήσης και λειτουργίας του προϊόντος.
  • Να μην έχει γίνει οποιαδήποτε απόπειρα επισκευής του προϊόντος ή αλλαγή στη συνδεσμολογία ή τις ρυθμίσεις του, χωρίς τουλάχιστον δική μας πρότερη έγκριση.
  • Να μην έχει αφαιρεθεί, παραποιηθεί ή καταστραφεί ο σειριακός αριθμός (serial number), τα διακριτικά σήματα του προϊόντος και τυχόν ετικέτες αντι-παραβίασης (tamper-proof labels), τοποθετημένες είτε από τον κατασκευαστή είτε από εμάς.

Τα προϊόντα χωρίζονται, από πλευράς εγγύησης, στα καθαυτό προϊόντα και σε αναλώσιμα μέρη.

Τα καθαυτό προϊόντα:

  • Καλύπτονται από τη δική μας εγγύηση καλής λειτουργίας, τουλάχιστον 1 έτους.
  • Ορισμένα προϊόντα ή ακόμη και μέρη προϊόντων (πχ η βαφή) καλύπτονται από εγγύηση του κατασκευαστή με ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια.

Τα αναλώσιμα μέρη:

  • Καλύπτονται από ξεχωριστή εγγύηση που συνήθως αφορά αριθμό κύκλων λειτουργίας και/ή χρονικό διάστημα.

Αναλόγως του προβλήματος ή ελαττώματος του προϊόντος, η εκπλήρωση της εγγύησης μπορεί να αφορά την μερική (μόνο συγκεκριμένα εξαρτήματα) ή ολική (όλο το προϊόν) αντικατάστασή του ή την επισκευή του. Για κάποια προϊόντα (ειδικά για όσα, λόγω απόστασης η εγκατάσταση δεν έχει γίνει από συνεργείο μας), απαιτείται η επιστροφή τους σε εμάς. Για άλλα προϊόντα, αυτό δεν είναι εφικτό, οπότε προγραμματίζουμε επιτόπου επίσκεψη. Εφόσον διαπιστώνεται ότι δεν πρόκειται για βλάβη που οφείλεται σε κακή εγκατάσταση, χρήση ή απρόβλεπτους εξωγενείς παράγοντες, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κόστος υλικών και εργασίας. Εάν όμως απαιτείται κάποια μεταφορά, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της.


Όροι συναλλαγών

  • Ισχύς
    • Οι κατωτέρω όροι παράδοσης και πληρωμής θεωρούνται, ότι έγιναν αποδεκτοί από τον αγοραστή και τίθενται σε ισχύ συγχρόνως με την διαβίβαση της παραγγελίας, ή το αργότερο με την παραλαβή του εμπορεύματος ή την αποδοχή της υπηρεσίας. Γενικοί όροι συναλλαγών του αγοραστή ή αποκλίσεις των όρων αυτών ισχύουν μόνον όταν έχουν την έγγραφη επιβεβαίωσή μας.
  • Τιμές και όροι παραδόσεως
    • Οι τιμές νοούνται ως τιμές αποθήκης, πλέον των εξόδων συσκευασίας, μεταφοράς και ΦΠΑ. Σε περίπτωση εκτελέσεως της παραγγελίας χωρίς ιδιαίτερη αναφορά στις τιμές, ισχύουν οι τιμές μας κατά την ημέρα παράδοσης του εμπορεύματος.
  • Λόγοι ανωτέρας βίας
    • Σε περίπτωση κατά την οποία δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε εγκαίρως στις συμβατικές υποχρεώσεις μας για λόγους ανωτέρας βίας, ή άλλους λόγους για τους οποίους δεν ευθυνόμαστε εμείς, όπως π.χ. φυσικές καταστροφές, πόλεμος, κυβερνητικά μέτρα, κυκλοφοριακή κατάρρευση, αφερεγγυότητα προμηθευτών κλπ., αναστέλλεται η ισχύς τα σχετικής συμβατικής υποχρεώσεως μέχρι την άρση του κωλύματος, χωρίς να δικαιούται ο αγοραστής να απαιτήσει αποζημίωση.
  • Χρόνος παραδόσεως
    • Ο χρόνος παραδόσεως των εμπορευμάτων μας δεν είναι σε καμία περίπτωση σταθερός και ενιαίος και δίδεται κατά προσέγγιση. Σε περίπτωση νομίμου καθυστερήσεως δεν υφίσταται θέμα αποζημιώσεως.
  • Παρακράτηση κυριότητας
    • Μέχρι αποπληρωμής του εμπορεύματος παραμένει η κυριότητά μας επ’ αυτού. Σε περίπτωση που ο αγοραστής πουλήσει το εμπόρευμα, γινόμαστε αυτομάτως κάτοχοι των εκ της πωλήσεως αυτής προερχομένων εξοφλητικών του απαιτήσεων. Ο αγοραστής υποχρεούται να διαφυλάξει το εις ημάς ανήκον ποσό και να μας το καταβάλει μόλις του το ζητήσουμε. Σε περίπτωση παραβάσεως του κανονισμού αυτού, ο αγοραστής υπέχει ποινική ευθύνη.
    • Σε περίπτωση στρεψοδικίας εκ μέρους του αγοραστή ως προς την γνωστοποίηση του τελευταίου αγοραστή και εκχώρηση της απαιτήσεώς του, δικαιούμεθα εκ της καταπιστευτικής κυριότητας που έχουμε στο ακόμη μη πληρωθέν εμπόρευμα, να στραφούμε απ’ ευθείας κατά του τελικού αγοραστή και να ζητήσουμε την παράδοση του εμπορεύματος, ή την απ’ ευθείας σε μας πληρωμή του τιμήματος.
  • Μεταβίβαση κινδύνου και ασφάλιση
    • Ο κίνδυνος για απώλεια, καταστροφή του εμπορεύματος ή πρόκληση ζημίας σε αυτό μεταβαίνει στον αγοραστή από τη στιγμή που το εμπόρευμα τίθεται στη διάθεση του προς παραλαβή στις αποθήκες μας, μιας και ο αγοραστής έχει ενημερωθεί σχετικά. Εφ’ όσον ο αγοραστής παραλάβει αμέσως το εμπόρευμα, ο κίνδυνος μεταβαίνει σε αυτόν ή στον μεταφορέα από τη στιγμή τοποθέτησης του εμπορεύματος προ του μέσου μεταφοράς προς φόρτωση ανεξάρτητα από το εάν δώσαμε εμείς την εντολή στον μεταφορέα κατόπιν παραγγελίας του αγοραστού. Το εμπόρευμα ασφαλίζεται μόνον κατόπιν κατηγορηματικής επιθυμίας του αγοραστή και βαρύνει τον ίδιο.
    • Ο αγοραστής υποχρεούται να ελέγξει το εμπόρευμα ο ίδιος ή δια ειδικού με δικά του έξοδα και κατά το δυνατόν πριν την μεταβίβασή κινδύνου για την ύπαρξη ελαττωμάτων ή ελλείψεως συμφωνηθέντων ιδιοτήτων.
    • Ο αγοραστής υποχρεούται να ασφαλίσει με δικά του έξοδα το αγορασθέν επί πιστώσει εμπόρευμα για τη διάρκεια της πιστώσεως για απώλεια, καταστροφή ή πρόκληση ζημίας και να εκχωρήσει σε εμάς απαιτήσεις προς την ασφάλεια εκ της προκλήσεως βλάβης στο ύψος της αξίας του εμπορεύματος.
  • Ευθύνη
    • Αποκλείεται ρητώς και εφ’ όσον το επιτρέπει ο νόμος, οποιαδήποτε ευθύνη για ζημιογόνες συνέπειες από ελαττώματα και πρόκληση ζημιάς σε περιουσία. Το ίδιο ισχύει μεταξύ άλλων και για τίτλους, όπως π.χ. από μη εκπλήρωση η θετική παράβαση συμβάσεως ή από αναγωγές αξιώσεις για αποζημίωση.
    • Εν όσο παρέχουμε στον αγοραστή τεχνική κάλυψη (τεχνικές πληροφορίες εφαρμογής) απορρίπτουμε κατηγορηματικά οποιαδήποτε εκ τούτου ευθύνη. Η κάλυψη μας αυτή δεν απαλλάσσει τον αγοραστή από την υποχρέωση του να ελέγχει το αγορασθέντα προϊόντα ως προς την καταλληλότητα τους.
  • Έδρα αρμοδίου δικαστηρίου και λοιποί όροι
    • Τοπικώς αρμόδια δικαστήρια για όλες τις διαφορές εκ του παρόντος, είναι τα καθ΄ ύλην αρμόδια δικαστήρια των Αθηνών.
  • Επιστροφές εμπορευμάτων
    Επιστροφή εμπορεύματος επιτρέπεται όταν αυτό παραγγέλθηκε εκ παραδρομής από τον αγοραστή. Η επιστροφή αυτή είναι εφικτή μόνο υπό τους ακόλουθους όρους:
  • Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιείται το αργότερο εντός 30 ημερών με έξοδα του αγοραστή στις αποθήκες της εταιρείας μας.
  • Η εταιρεία μας θα κρίνει κατόπιν ποιοτικού και ποσοτικού ελέγχου, εάν η επιστροφή του εμπορεύματος είναι εφικτή.
  • Σε περίπτωση επιστροφής εμπορεύματος που παραδόθηκε συσκευασμένο, θα πρέπει το εμπόρευμα να επιστρέφεται άθικτο στη συσκευασία του.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Κάποια από τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα και κάποια όχι. Για την διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει μπορείτε να πληροφορηθείτε επικοινωνώντας μαζί μας.

  • Τα μη τυποποιημένα προϊόντα που κατασκευάζονται, συναρμολογούνται ή συντίθενται με βάση τις προδιαγραφές του κάθε πελάτη δεν είναι άμεσα διαθέσιμα.
  • Επίσης, για διάφορους λόγους, πιθανόν να μην είναι άμεσα διαθέσιμά κάποια από τα τυποποιημένα προϊόντα. Οι πλέον συνηθισμένοι λόγοι είναι η εξάντληση του αποθέματος σε συνδυασμό με δυσχέρειες τροφοδοσίας ή το ότι πρόκειται για προϊόντα που δεν είναι αρκετά κινήσιμα, οπότε δεν έχουμε την πολυτέλεια να κρατάμε απόθεμά τους. Σημειώστε ότι, λόγω τεράστιου πλήθους από διαφορετικά προϊόντα και του αντίστοιχου κόστους και απαιτήσεων σε αποθηκευτικό χώρο, είναι ούτως ή άλλως απολύτως αδύνατο να υπάρχουν όλα τα προϊόντα σε στοκ. Ενδεικτικά, για πολλά από τα τυποποιημένα προϊόντα, ακόμη και ο κατασκευαστής δεν τα έχει άμεσα διαθέσιμα αλλά τα κατασκευάζει όταν λαμβάνει σχετικές παραγγελίες.
  • Όταν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε απόλυτα τον χρόνο διαθεσιμότητας αλλά μπορούμε να σας δώσουμε μία τυπική εκτίμηση. Μία σειρά από παράγοντες, εντελώς έξω από τον έλεγχό μας, επηρεάζει τον χρόνο διαθεσιμότητας. Για παράδειγμα, διαθέσιμα αποθέματα κατασκευαστή, φόρτος εργασίας κατασκευαστή, χρονοδιάγραμμα κατασκευής, χρονοδιάγραμμα μεταφοράς, απεργίες, ελλείψεις πρώτων υλών, ατυχήματα κλπ. Ευτυχώς, επειδή οι εταιρείες που συνεργαζόμαστε (κατασκευαστές, μεταφορικές κλπ) είναι μεγάλες, αξιόπιστες και καλά οργανωμένες, συνήθως ο πραγματικός χρόνος διαθεσιμότητας είναι μικρότερος και όχι μεγαλύτερος του εκτιμώμενου.

Εγκατάσταση προϊόντων

Κάποια πολύ σημαντικά σημεία:

  • Οι τιμές που δίνουμε (στις ιστοσελίδες μας, σε εμπορικούς καταλόγους, σε προσφορές κλπ) δεν περιλαμβάνουν μεταφορά και εγκατάσταση εκτός εάν ρητά αναφέρεται διαφορετικά.
  • Το να δώσουμε προσφορά κόστος εγκατάστασης είναι στη διακριτική μας ευχέρεια, εάν κρίνουμε ότι είναι εμπορικά συμφέρον. Για αποφυγή παρεξήγησης, σαν “εμπορικά συμφέρον” δεν εννοούμε τόσο το να μας προσφέρει ικανοποιητικό κέρδος όσο το να ευχαριστεί τον πελάτη από άποψη κόστους, ταχύτητας και ανταπόκρισης σε απλές ανάγκες υποστήριξης (απλές ρυθμίσεις και επισκευές) κλπ.

Εγκατάσταση από δικό μας συνεργείο

Εάν αναλάβουμε εμείς και την εγκατάσταση (τοποθέτηση) των προϊόντων μας, κανονικά το συνδυάζουμε και με την μεταφορά τους, με δικά μας μέσα, στο χώρο του πελάτη. Με τον τρόπο αυτό, μειώνεται το όλο κόστος και αναλαμβάνουμε την ευθύνη για την ασφαλή μεταφορά τους.

Το κόστος εγκατάστασης στην προσφορά μας, βασίζεται:

  1. Στα δεδομένα που μπορούμε να εκτιμήσουμε με επιτόπια επίσκεψη.
  2. Στα δεδομένα που μας έχει δώσει ο πελάτης. Αναγκαστικά, βασιζόμαστε στην αξιόπιστη πληροφόρηση από τον πελάτη για δεδομένα που αφορούν:
    1. Στοιχεία τα οποία δεν έχουμε πρακτικά την δυνατότητα να εκτιμήσουμε εμείς, όπως πχ ποιό πάχος έχει το τσιμέντου του δαπέδου και εάν έχει οπλισμό, εάν κάτω από το δάπεδο ή μέσα από τον τοίχο διέρχονται αγωγοί ρεύματος ή ύδρευσης, τι σύνθεση έχει η τοιχοποιία (τούβλο, τσιμέντο κλπ)
    2. Εργασίες που ο πελάτης έχει αναλάβει την ευθύνη να ολοκληρώσει μέχρι την ημερομηνία εγκατάστασης, σύμφωνα με τις οδηγίες μας, όπως πχ δημιουργία της συνιστώμενης ηλεκτρολογικής υποδομής, επισκευές και επιδιορθώσεις σε διαπιστωθέντα προβλήματα υπαρχόντων θυρών, διαμορφώσεις ανοιγμάτων κλπ.
    3. Λεπτομέρειες τις εγκατάστασης που έχει αποδεχτεί ο πελάτης, όπως η θέση εγκατάστασης μηχανισμών ή γκαραζοπορτών, τα παρελκόμενά τους, ο τρόπος λειτουργίας κλπ.

Είναι απόλυτα λογικό ότι, ενώ αναλαμβάνουμε πλήρη ευθύνη για όσα δεδομένα προέρχονται από δική μας εκτίμηση και άρα όσες δεσμεύσεις πηγάζουν από αυτά, δεν ισχύει το ίδιο για παραλείψεις, κακή πληροφόρηση ή αλλαγές γνώμης εκ' μέρους του πελάτη. Επίσης, δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη για εξωγενή προβλήματα, πέρα από τον έλεγχό μας, όπως πχ αστάθεια του δικτύου παροχής ρεύματος, εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες κατά τον χρόνο εγκατάστασης κλπ

Σημαντικά σημεία:

  • Δεν αναλαμβάνουμε την εγκατάσταση προϊόντων που δεν έχουμε πουλήσει εμείς, είτε άμεσα στον τελικό πελάτη, είτε μέσω μεταπωλητή/συνεργάτη ή άλλου τρίτου. Αυτό ισχύει ακόμη και για προϊόντα των κατασκευαστών που περιλαμβάνονται στον κατάλογό μας, εάν δεν έχουν αγοραστεί, άμεσα ή έμμεσα, από εμάς.
  • Η πώληση των προϊόντων μας δεν μας δεσμεύει αυτόματα και για εγκατάστασή τους. Εάν ο πελάτης αρχικά αποφασίσει μόνο την αγορά των προϊόντων από εμάς και, σε μετέπειτα χρόνο, ζητήσει την εγκατάστασή τους από εμάς, διατηρούμε το δικαίωμα να ελέγξουμε την καλή κατάσταση των προϊόντων και/ή να αρνηθούμε την εγκατάσταση, ακόμη και εάν η αρχική μας προσφορά περιελάμβανε τιμή εγκατάστασης. Ο λόγος είναι ότι δεν αναλαμβάνουμε ευθύνες για τυχόν βλάβες, που προκλήθηκαν στα προϊόντα από την στιγμή που έπαψαν να είναι υπό την εποπτεία μας (πχ από κακή μεταφορά, κακή αποθήκευση, προηγούμενη κακή εγκατάσταση, κακό χειρισμό, ατύχημα κλπ).
    • Ακόμη όμως και εάν κρίνουμε ότι μπορούμε ακόμη να αναλάβουμε την εγκατάσταση, η τιμή εγκατάστασης, υπόκειται σε επαναδιαπραγμάτευση - κυρίως για τους ακόλουθους λόγους:
      • Όταν την αρχική προσφορά περιλαμβάνουμε με τα υλικά και την τιμή εγκατάστασης, ακολουθούμε την πρακτική της αγοράς για συνολική προσφορά (λύση “πακέτο”), δίνοντας την καλύτερη δυνατή τιμή εγκατάστασης στον πελάτη όταν συνδυάζεται με την προμήθεια των υλικών. Εάν ο πελάτης επιλέξει να ολοκληρώσει το έργο τμηματικά, συνήθως δεν μπορούμε να διατηρήσουμε την ίδια τιμή εγκατάστασης αφού αυξάνεται και το δικό μας κόστος εργασιών.
      • Αναλαμβάνουμε ένα ανεπιθύμητο ρίσκο αφού μπορεί να υπάρχουν ζημιές που προκλήθηκαν στα προϊόντα προ της εγκατάστασης και οι οποίες ίσως να μην εντοπιστούν ούτε καν κατά την διάρκειά της. Ακόμη όμως και να εντοπιστούν στη διάρκεια της εγκατάστασης, ο σαφής προσδιορισμός των αιτίων είναι και δύσκολος και δεν θέλουμε να εμπλεκόμαστε σε τέτοιες διαδικασίες.
      • Μπορεί τα προϊόντα να είναι ακόμη σε άριστη κατάσταση, αλλά, εάν έχει προηγηθεί απόπειρα εγκατάστασής τους, να απαιτούνται πρόσθετες εργασίες (πχ επισκευές σε θύρες, απεγκατάσταση και εκ' νέου εγκατάσταση προϊόντων και παρελκομένων, επαναρυθμίσεις, ανακατασκευή ανοιγμάτων κλπ).

Εγκατάσταση από συνεργείο της επιλογής του πελάτη

Επειδή πολλά από τα προϊόντα μας έχουν την ιδιαιτερότητα του να απαιτούν εγκατάσταση προσαρμοσμένη στις συνθήκες κάθε έργου, προτιμούμε ο πελάτης να χρησιμοποιεί, όσο είναι δυνατόν, εγκαταστάτες κοντά στην περιοχή του. Εάν εμείς είμαστε σχετικά κοντά στην περιοχή εγκατάστασης τότε προτιμούμε να κάνουμε και την εγκατάσταση. Εάν όμως είμαστε μακριά από την περιοχή εγκατάστασης, δεν έχουμε πρόβλημα να συνεργαστούμε με τοπικούς εγκαταστάτες, της επιλογής του πελάτη, που να έχουν τις απαραίτητες βασικές δεξιότητες και να είναι συνεργάσιμοι. Με τον τρόπο αυτό, ο πελάτης πετυχαίνει καλύτερη εξυπηρέτηση αφού:

  • Επιτυγχάνει χαμηλότερο κόστος εγκατάστασης. Συνήθως, οι τοπικοί εγκαταστάτες είναι οικονομικότεροι λόγω του ότι έχουν να καλύψουν μικρότερα λειτουργικά έξοδα. Βεβαίως, με την προϋπόθεση ο εγκαταστάτης να έχει βασικές δεξιότητες και να είναι συνεργάσιμος, παρέχουμε πλήρη υποστήριξη τόσο στον πελάτη όσο και στον τοπικό εγκαταστάτη του.
  • Υπάρχει καλύτερη αντιμετώπιση απρόβλεπτων καταστάσεων. Για παράδειγμα, εάν ένα δικό μας συνεργείο αντιμετωπίσει μία μη αναμενόμενη δυσκολία σε απομακρυσμένο τόπο εγκατάστασης τότε θα αναγκαστεί να αφήσει την εργασία στην μέση και να επιστρέψει στην έδρα μας ή να διανυκτερεύσει στον τόπο εγκατάστασης. Και τα δύο είναι προβλήματα που ελαχιστοποιούνται, σε κόστος και χρόνο, εάν χρησιμοποιηθεί τοπικό συνεργείο εγκατάστασης.
  • Υπάρχει άμεσα διαθέσιμος κάποιος που θα υποστηρίξει τον πελάτη σε μικρά αλλά σημαντικά πράγματα, όπως μία απλή ρύθμιση, μια απλή επισκευή ή μία διάγνωση πιθανής βλάβης, πάντα με την δική μας υποστήριξη, τόσο στον πελάτη όσο και στον τοπικό εγκαταστάτη.

Εταιρικές αρχές

Το κατάλληλο προϊόν για κάθε απαίτηση

Σε αντίθεση με μεγάλη μερίδα του ανταγωνισμού μας, δεν κρύβουμε τους προμηθευτές μας ούτε τα πραγματικά τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας. Αντιθέτως, προσπαθούμε να προβάλουμε τους προμηθευτές μας αλλά και να δώσουμε πολύ αναλυτικές τεχνικές πληροφορίες για το κάθε προϊόν.

Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη, τόσο στο καλό όνομα των προμηθευτών μας όσο και των συγκεκριμένων προϊόντων που έχουμε επιλέξει από τους καταλόγους τους. Επίσης, έχουμε εμπιστοσύνη στις ικανότητές μας να προτείνουμε το κατάλληλο κάθε φορά προϊόν, να το εγκαταστήσουμε σωστά και αν το υποστηρίξουμε απόλυτα.

Τέλος, μπορούμε να είμαστε τόσο ανοιχτοί, διότι ταυτόχρονα εξασφαλίζουμε πολύ καλές τιμές για τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Σε εμάς, δεν θα βρείτε ασάφειες και “ψιλά γράμματα”.

  • Δεν επιδιώκουμε να αναλάβουμε πάση θυσία το έργο. Εάν δεν είναι δυνατόν να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες του πελάτη και να εγγυηθούμε έναν ασφαλή, λειτουργικό και αξιόπιστο αυτοματισμό, καλύτερα να μην αναλάβουμε το έργο. Στόχος μας είναι, εάν αναλάβουμε το έργο, να πάμε μία φορά, να κάνουμε την καλύτερη δυνατή εγκατάσταση και, όσο είναι δυνατόν, να μην χρειαστεί να μας ξανακαλέσει ο πελάτης για επισκευές και ρυθμίσεις.
    • Όταν βλέπουμε ότι κάτι πρέπει να διορθωθεί, δεν το κρύβουμε από φόβο να μην “τρομάξουμε” τον πελάτη και “χάσουμε τη δουλειά”. Εάν για παράδειγμα, η πόρτα δεν δουλεύει σωστά σαν χειροκίνητη, ενημερώνουμε τον πελάτη ότι, εάν δεν φτιαχτεί πρώτα η πόρτα, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην εγκατάσταση.
    • Σκοπός μας δεν είναι να δώσουμε τη χαμηλότερη προσφορά και να “πάρουμε την δουλειά”. Τις επιλογές μας σε υλικά και εργασίες τις καθορίζουν οι απαιτήσεις για σωστή εγκατάσταση και δεν κάνουμε υποχωρήσεις σε αυτόν τον τομέα. Όταν έρθει η στιγμή της εγκατάστασης, δεν κάνουμε προχειροδουλειές, δεν τοποθετούμε φθηνούς μηχανισμούς που δεν καλύπτουν τις απαιτήσεις χρήσης, δεν χρησιμοποιήσουμε φτηνιάρικα υλικά και δεν κοιτάμε να περικόψουμε τον χρόνο εγκατάστασης.
    • Δεν έχουμε την λογική ο πελάτης να μας καλεί ταχτικά για επισκευές ώστε να βγάζουμε επιπλέον χρήματα.
    • Δεν σκοπεύουμε να πληρωθούμε στην εγκατάσταση και μετά να “εξαφανιστούμε”. Εάν ο πελάτης μας χρειαστεί μετά την εγκατάσταση, θα είμαστε εκεί - απλά στοχεύουμε στο να μην μας ξανακαλέσει για επισκευές με το να κάνουμε, εξ' αρχής, σωστή δουλειά.
    • Δεν έχουμε την λογική να επιβαρύνουμε τον πελάτη με “επιπλέον” ή “απρόβλεπτα” έξοδα. Αναπόφευκτα, μερικές φορές παρουσιάζονται όντως απρόβλεπτες καταστάσεις που απαιτούν περισσότερες εργασίες και υλικά. Σίγουρα όμως, δεν είναι επιδίωξή μας να παραπλανήσουμε τον πελάτη και να ανεβάσουμε το κόστος ζητώντας, την τελευταία στιγμή, επιπλέον χρήματα για εργασίες και/ή υλικά που, υποτίθεται, δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε. Εάν κρίνουμε ότι όντως μπορεί να προκύψουν τέτοια έξοδα, ενημερώνουμε από την αρχή τον πελάτη για αυτή την πιθανότητα ώστε να το λάβει υπ' όψιν του.
    • Δεν επιδιώκουμε να βγάλουμε το μέγιστο κέρδος από τον πελάτη. Για παράδειγμα, εάν οι ανάγκες του καλύπτονται από έναν οικονομικό μηχανισμό, δεν του προτείνουμε κάποιον ακριβότερο μόνο και μόνο για να πάρουμε περισσότερα χρήματα. Ακόμη και εάν ο πελάτης έχει αντίθετη άποψη, οφείλουμε να τον ενημερώσουμε όταν δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψει περισσότερα χρήματα.
    • Δεν ασχολούμαστε με τον ανταγωνισμό. Εάν ο πελάτης επιλέξει μία χειρότερη λύση γιατί είναι ελάχιστα φθηνότερη, αυτό είναι δικό του ζήτημα. Η δική μας ευθύνη σταματά στο να τον ενημερώσουμε για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της δικής μας λύσης.
    • Δεν θέλουμε με κανένα τρόπο ο πελάτης να νιώσει εξαπατημένος μετά την εγκατάσταση. Πρέπει να τον ενημερώσουμε από την αρχή για το ποιές τυχόν από τις απαιτήσεις του δεν γίνεται να ικανοποιηθούν και ποιά τυχόν ζητήματα ασφάλειας ή λειτουργικότητας θα υπάρχουν μετά την εγκατάσταση. Εάν, για παράδειγμα, ο πελάτης θέλει να λειτουργεί ο τηλεχειρισμός από απόσταση 300 μέτρα, μία ανοιγόμενη πόρτα να ανοίγει σε 5 δευτερόλεπτα ή μία συρόμενη πόρτα 10 μέτρων να κάνει 200 πλήρη ανοιγοκλεισίματα την ώρα, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι αυτό δεν είναι δυνατόν.

Ανταποδοτικοί σύνδεσμοι

Παρακάτω θα βρείτε συνδέσμους προς διάφορους επαγγελματικούς καταλόγους οι οποίοι έχουν την καλοσύνη να φιλοξενούν τις καταχωρήσεις μας.

  Στοιχεία επικοινωνίας ACSYS:   / Επωνυμία: ΣΤ ΠΕΠΠΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ /   / ΑΦΜ: 998118938 /   / ΔΟΥ: Ελευσίνας /   / Ταχυδρομική διεύθυνση: Οδός Ξηροπήγαδου, 19600 Μάνδρα, Αττική, Ελλάδα /   / τηλ: 2105551622 /   / fax: 2105551623 /   / Ωράριο λειτουργίας: από Δευτέρα έως Παρασκευή (εργάσιμες ημέρες - εκτός διακοπών και αργιών) - από 9 το πρωί έως 7 το απόγευμα (09:00-19:00) /   / Γεωγραφικό πλάτος (latitude): 38.061921 N - Γεωγραφικό μήκος (longitude): 23.505152 E /